Zophar's Message Domain

Zophar's Message Domain (http://www.zophar.net/forums/index.php)
-   Talk of the Town (http://www.zophar.net/forums/forumdisplay.php?f=6)
-   -   There's magic everywhere in this bitch. *nt* (http://www.zophar.net/forums/showthread.php?t=14044)

chiefmonkey 05-02-2010 02:50 AM

There's magic everywhere in this bitch. *nt*
 
heh

The 9th Sage 05-02-2010 04:54 AM

Ah, so that's what that is?

pipes 05-12-2010 12:20 PM

FUCKING RAINBOWS

mushroom blue 06-02-2010 12:50 AM

every time I see a person wearing an ICP shirt, I now have to fight off the urge to scream "FUCKING MAGNETS: HOW DO THEY WORK?" or "I don't wanna talk to a scientist. Y'all motherfuckers lying, and getting me pissed!"

so, which is sadder nowadays: being a juggalo, or being an emo kid?

shawn 06-02-2010 01:02 AM

Quote:

Originally Posted by mushroom blue (Post 99806)
so, which is sadder nowadays: being a juggalo, or being an emo kid?

Being a pussy white kid on MySpace telling the world they is da mad gangsta.

Reaper man 06-02-2010 07:54 AM

Quote:

Originally Posted by mushroom blue (Post 99806)
so, which is sadder nowadays: being a juggalo, or being an emo kid?

Being a juggalo, hands down.

chiefmonkey 06-04-2010 04:05 AM



heh

shawn 06-04-2010 01:58 PM

Quote:

Originally Posted by White Light Brown (Post 99828)


Dat be da gayest madafuken shit I eva saw.

BTW you think that bitch wear's her clown shoes when getting laid? :)

The 9th Sage 06-05-2010 02:37 AM

Hahahaha, seriously, it gets points with me just for the anchor saying he's "Krazee Thug Nuts" as if it's the most normal thing in the world. I wonder how many takes of this there were where the people involved were cracking up. :P I'm not really into ICP, but damn if this isn't strangely fascinating.

shawn 06-05-2010 05:38 AM

Quote:

Originally Posted by The 9th Sage (Post 99833)
Hahahaha, seriously, it gets points with me just for the anchor saying he's "Krazee Thug Nuts" as if it's the most normal thing in the world. I wonder how many takes of this there were where the people involved were cracking up. :P I'm not really into ICP, but damn if this isn't strangely fascinating.

It was pretty funny.


All times are GMT. The time now is 12:45 AM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.